Το προφίλ και τις εκπαιδευτικές μεθόδους που θα πρέπει να υλοποιούν νηπιαγωγοί, δάσκαλοι και καθηγητές στις σχολικές αίθουσες, προκειμένου να κρίνονται θετικό στις διαδικασίες της αξιολόγησης και να μπορούν να διεκδικούν θέσεις στελεχών εκπαίδευσης και κατ' επέκταση μισθολογική αναβάθμιση, παρουσιάζει το σημερινό Εθνος Παιδεία . Σύμφωνα με την πρόταση της ομάδας εργασίας του υπουργείου Παιδείας, που δόθηκε Όσοι κρίνονται θετικά θα μπορούν να διεκδικούν θέσεις στελεχών την περασμένη εβδομάδα στη δημοσιότητα, για να μπορεί ένας εκπαιδευτικός να διεκδικεί θέσεις στελεχών εκπαίδευσης, θα πρέπει το εκπαιδευτικό του έργο να έχει κριθεί ως πολύ καλό ή εξαιρετικό . Τα κριτήρια που θα πρέπει να πληρούν σι εκπαιδευτικοί σε ορισμένους τομείς, όπως η διεξαγωγή και η αξιολόγηση της διδασκαλίας, παίζουν καθοριστικό ρόλο για τη βαθμολογική και μισθολογική τους αναβάθμιση. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει, μεταξύ αλλων, να αξιοποιούν τα καταλληλα διαθέσιμα μέσα των Τεχνολογιών Πληροφορικής Εκπαίδευσης και τα εργαστήρια, να δίνονται διαφοροποιημένες ασκήσεις στους μαθητές της τάξης αναλογα με τις μαθησιακές δυνατότπτές τους και να προ τρέπει τους μαθητές να συνεργάζονται κατά ομάδες. Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα πρέπει να ακολουθούν στο πεδίο Διεξαγωγή και αξιολόγηση διδασκαλίας , όπως περιγράφονται στο πόρισμα της Η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια Στην πολυσέλιδη πρόταση της ομάδας εργασίας του υπουργείου Παιδείας περιγράφονται αναλυτικά οι υποχρεώσεις του εκπαιδευτι κού, που απορρέουν τόσο από την υπαλληλική του ιδιότητα όσο και από την παιδαγωγική τους ιδιότητα. Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να λαμβάνουν μέρος ενεργά και να στηρί ζουν με το έργο τους το διοικητικό έργο της σχολικής μονάδας, μετέχοντας για παράδειγμα σε επιτροπές που αναλαμβάνουν δράσεις προς όφελος της σχολικής μονάδας. Όπως περιγράφεται στο πόρι σμα για τα προσόντα και τις μεθόδους που θα πρέπει να ακολουθούν οι εκπαιδευτι κοί, σημειώνονται τα εξής: Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να πρωτοστατεί και να συμ μετέχει σε οργανωμένες πρωτοβουλίες τύπου έρευ νας δράσης για την αντιμετώπιση ευρύτερης έκτασης προβλημάτων του σχολείου, όπως είναι η σχολι κή βία και τα φαινόμενα ρατσισμού. Ακόμη, θα πρέπει να πρωτοστατεί για τη συμμετοχή της τάξης του και του σχολεί ου σε δίκτυα συνεργασίας με άλλα σχολειό. , ομάδας εργασίας, είναι οι ε ξής: Εκπαιδευτικός αξιοποιεί συχνότερα διδακτικές μορφές προβληματισμού και ενεργο ποιεί δεξιότητες κριτικής σκέψης για την αναζήτηση παραδοχών και κοινωνικο ηθικών προεκτάσεων των γνώσεων. Ενθαρρύνει κριτική των πρακτικών που ακολουθούν ομάδες και θεσμοί. Παρέχει αυξημένα ποσοστά διδακτικού χρόνου στους μαθητές, ενθαρρύνοντας τον μαθητικό λόγο για τη διατύπωση ιδεών, επεξηγήσεων, προτάσεων, ανακοινώσεων κρίσεων, ερωτημάτων, αντιρρήσεων. Αξιοποιεί τα καταλληλα διαθέσιμα μέσα και τις ΤΠΕ, τα εργαστήρια, διαθεματικές εργασίες κ.λπ., για την υποβοήθηση όλων των μαθητών και ιδιαίτερα εκείνων με μαθησιακές δυσκολίες. Αναθέτει διαφοροποιημένες ασκήσεις εμπέδωσης ή και κατ' οίκον εργασίες, βάσει ενδιαφερόντων, ρυθμού μάθησης και βαθμού δυσκολίας. Προβλέπει διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και ετεροαξιαλόγησης, με βάση κριτήρια που θέτει ο ίδιος ή οι μαθητές συνεργαζόμενοι σε μικροομάδες, προκειμένου να συμβαλει στην ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων. Πηγή: ΕΘΝΟΣ
how could my husband cheated on me site i told my husband i cheated
Σχόλια (
)
|